پایگاه خبری رأس امور

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

پیام تسلیت سردبیر سیاسی پایگاه خبری رأس امور در پی شهادت آیت الله رئیسی

پیام تسلیت سردبیر سیاسی پایگاه خبری رأس امور در پی شهادت آیت الله رئیسی

پیام تسلیت

به گزارش پایگاه خبری رأس امور،مهندس مهدی زارع پور سردبیر سیاسی پایگاه خبری رأس امور در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هئیت همراه که متن پیام به شرح ذیل میباشد.

بسم رب الشهدا الصدیقین

خادم جمهوری اسلامی ایران که سه سال پیش همزمان با سالروز ولادت حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام به عنوان هشتمین رئیس‌جمهور ایران اسلامی، تلاش خستگی‌ناپذیر و جهادی خود را در مسیر خدمت به مردم آغاز کرد، سرانجام در شب ولادت سلطان ابالحسن امام رضا علیه‌السلام به درجه رفیع شهادت نائل آمد و این سعادت نصیب  خادم‌الرضا شد که با نیت خدایی مسیر خدمت به جامعه و سربلندی کشور را با سربلندی سپری کرده بود.

این حقیر، الطاف مستمر و توجه بی‌پایان رئیس جمهور محبوب و مردمی شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را که همواره حمایت بی دریغی از خبرنگاران،و اصحاب رسانه داشتند، در اذهان تداعی می‌کند و از یاد نخواهد برد.
رئیس جمهوری که بارها بصورت رسمی و غیر رسمی خبرنگارانو اصحاب رسانه ایران اسلامی را مورد تفقد قرار داد. رئیس جمهوری که حمایتش از سیر تکاملی اخبار و امور خبری، بر پایه منطق استوار بود. رئیس جمهوری که پشتیبان جامعه‌ی رسانه و خبر بود.

محنت این غم فراق رئیس جمهور محبوبمان بی‌پایان است، اما مشیت الهی را می‌پذیریم و با تسلیت و تعزیت این مصیبت عظمی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاندان مکرم و معظم ایشان و ملت شریف ایران تسلیت می‌گوییم  و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن

پایگاه خبری راس امور