پایگاه خبری رأس امور

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

مشهدی ابراهیمی: آقای لاریجانی ۱۲سال حضور شما در قوه مقننه چه دستاوردی داشت؟

مشهدی ابراهیمی: آقای لاریجانی ۱۲سال حضور شما در قوه مقننه چه دستاوردی داشت؟

لاریجانی

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رأس امور، مهندس امیر مشهدی ابراهیمی مدیر مسئول این رسانه در یاد داشتی که به مناسبت حضور علی لاریجانی در دومین روز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری نوشته اند که یاد آور ۱۲سال ریاست ایشان بر قوه مقننه و آثار و دستاورد آن بر اقتصاد ومعیشت مردم مخصوصا در زمان ریاست جمهوری آقای روحانی شدند.

مشهدی ابراهیمی:مردم به کسی رأی دهند که شاخصه های مردمی و انقلابی و کارآمدی شهید رئیسی را داشته باشد
وی در این یادداشت نوشت: آقای لاریجانی شب گذشته شنیدم در اخبار که شما توئیتی زدید و مسیر پاستور را انتخاب کردید و نوشتید بدون شما به مقصد نمی رسیم لازم است توضیح دهید کدام مقصد؟!!!

همان مقصدی که ۱۲سال ریاست شما بر صندلی خانه ملت داشت که هیچ برکاتی برای این مردم نداشت؟

همان مقصدی که ۲٠دقیقه ایی برجام را تصویب کرد و حتی نگذاشت نمایندگان مخالف صدای مخالفتشان به گوش کسی برسد!!!؟

همان مقصدی که ۱۲سال اقتصاد و معیشت مردم را گره زد به برجام ومردم سختی کشیده پای نظام ایستاده را  به ورطه بیچارگی انداخت!!؟

همان مقصدی که با عث شد ۸سال مردم تاوان برجامی رو بدن که شما حتی بدون مطالعه در ۲٠دقیقه تصویب کردید؟؟؟

همان مقصدی که باعث شد طرح ها و لوایح کارساز و کار آمد جای خود را به طرح ها و لوایح بی محتوا و بی فایده بدهد؟؟؟

همان مقصدی که اطرافیان شما بیشتر به قدرتش نیاز دارند تا به جای اینکه به داد این مردم برسید دست آویزی برای ایشان باشد تا به مقاصدشان برسند؟؟؟

همان مقصدی که با خوردن طعام ساده ای که سید محرومان در جلسه ی سران قوا به شما داد و شما به تمسخر ازش یاد کردید که چرا اطعام مساکین کردند آقای شهید رئیسی عزیز شما را به جای اینکه بره ی تنوری و انواع غذاهای لذیذ و آنچنانی به شما بدهند؟؟؟

اطعام مساکین

همان مقصدی که برای امیال سیاسی تان آن یک شنبه سیاه در تقابل با رئیس جمهوری که در آن زمان داشت کار میکرد و بعد از آن روز کار را کنار گذاشت و شروع به تقابل با شما کرد؟

و در آخر باید یاد آور شوم برای شما و بعضا اندک طرفداران شما که مقصدی که شما میخواهید بهش برسید این مردم سختی کشیده و از دست شما رها شده به هیج وجه شما را یاری نم کنند.

امید است شورای محترم نگهبان با قوت مثل گذشته بدون تعارف با افرادی که سالها با مدیریت غلط شان مملکت و مردم را خسته کردند تایید نشوند………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن

پایگاه خبری راس امور