پایگاه خبری رأس امور

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

مشهدی ابراهیمی:شورای نگهبان به معنی واقعی کلمه نگهبان قانون اساسی شد

مشهدی ابراهیمی:شورای نگهبان به معنی واقعی کلمه نگهبان قانون اساسی شد

مشهدی ابراهیمی:شورای نگهبان به معنی واقعی کلمه نگهبان قانون اساسی شد

عملکرد شورای محترم نگهبان در احراز و عدم احراز کاندیدا ها چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  در این دوره اثبات کرد نظام مقدس جمهوری اسلامی با هیچ کس تعارف ندارد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رأس امور،مهندس امیر مشهدی ابراهیمی مدیر مسئول این رسانه در بیانیه ای از عملکرد شورای نگهبان تقدیر و تشکرکرد و افزود: در این دوره با احراز و عدم احراز صلاحیت ها و اعلام رسمی اسامی نامزدها مشخص شد نه تنها شورای نگهبان بلکه مجموعه نظام با کسی تعارف و یا عهد اخوت ندارد.

وی در ادامه اظهار کرد:نفراتی که صلاحیتشان احراز نشد قابل پیش بینی بودند زیرا طبق فرمایشات امام خمینی(ره) میزان حال افراد است.فردی مثلا آقای لاریجانی که صلاحیتشان احراز نشد چه موضع گیری در ماجرا های اغتشاشات 1401 داشتند؟در طول 12 سال تکیه زدن بر صندلی ریاست مجلس شورای اسلامی چه عملکردی داشتند؟12 سال رئیس یک قوه بودن این امکان را به شما نمیداد که به قول خودتان وضع کشور را درست کنید؟یا دلایل عدم احراز گذشته شما مگر فرقی کرد که ثبت نام مجدد کردیدکه حالا در دو انتخابات به درستی صلاحیتشان احراز نشد.

مشهدی ابراهیمی در ادامه این بیانیه نوشت:تکلیف آقای احمدی نژاد که از اول هم روشن بود،بعد از اتمام دوره ریاست جمهوری شهوت قدرت باعث شد که شکل اپوزسیون به خودش بگیرد مدام علیه نظام موضع گیری کند.ایشان احتمالا به دلیل عدم التزام عملی به ولایت فقیه احراز صلاحیت نشدن زیرا بارها علیه رهبری موضع گرفتن و سعی در تضعیف جایگاه رهبری داشتن به همه این ها هم انتساب ایشان به جریان انحرافی و انجمن سخیف حجتیه نیز بماند.

وی در ادامه نوشت:جناب آقای جهانگیری یادتان می آید چه بلایی هشت سال حکمرانی شما سر این ملت آورد باید تمام قد ایستاد و شورای محترم نگهبان را تشویق و ادای احترام کرد بابت عدم احراز صلاحیت شما و دوست و هم مسلکتان آقای همتی.شما همان مسببان وضع موجودی هستید که شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی فرمود.

وی در آخر این بیانیه افزود:درسته بارها و بارها شورای نگهبان و خصوصا حضرت آیت الله جنتی مورد شوخی  و تهمت قرار گرفته باشند  اما با عملکرد درست و انقلابی خود و مجموعه شورای نگهبان بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدگویان زدند و لذا طول عمر ایشان در صحت و سلامت کامل به همراه همکارانشان را از خداوند متعال خواستارم.

امیر مشهدی ابراهیمی/مدیر مسئول پایگاه خبری رأس امور و مجلس و مردم

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن

پایگاه خبری راس امور