پایگاه خبری رأس امور

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

کاظمی: دولت سیزدهم تلاش کرد تا از ورود به حاشیه‌ها بپرهیزد

کاظمی: دولت سیزدهم تلاش کرد تا از ورود به حاشیه‌ها بپرهیزد

کاظمی: دولت سیزدهم تلاش کرد تا از ورود به حاشیه‌ها بپرهیزد

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در برخی از موارد شهید رئیسی از حق خود گذشت تا بتواند کار مردم را پیش ببرد، گفت: خوشبختانه در دولت سیزدهم با عملکرد خوبی که در حوزه رسانه ای دولت رقم خورد کمتر شاهد ورود به حاشیه ها بودیم.

به گزارش خبرنگار مجلس پایگاه خبری رأس امور،حمیدرضا کاظمی با اشاره به فعالیت‌های رسانه ای  شهید آیت الله رئیسی، بیان کرد: زمانی که یک رئیس جمهور در انتخابات موفق می شود در واقعیت یکسری افراد منتقد داخلی هستند و در کنار آن یکسری معاند خارجی هستند که به دنبال حاشیه سازی هستند. منتقدان داخلی به سراغ نقد می روند و به دنبال این هستند تا بخشی از فضای ذهنی دولت و رئیس جمهور را به خود معطوف کنند.

وی ادامه داد: از نگاه بنده ضمن اینکه رئیس جمهور باید خود را نسبت به ملت پاسخگو بداند، اما به هیچ وجه نباید وارد بازی سیاسی  شود را به حاشیه می برد که خوشبختانه در دولت سیزدهم با عملکرد خوبی که در حوزه رسانه ای دولت رقم خورد کمتر شاهد ورود دولت به حاشیه ها بودیم.

کاظمی افزود: شخص رئیس جمهور شهید باتوجه به متانت و شخصیتی که داشت اصلا وارد این فضاها نمی شد. چراکه دولت سیزدهم برای خدمت به مردم آمده بود.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را کرد تا وارد خیلی از حاشیه هایی که برای این دولت درست کردند، نشود. حتی برخی جاها رئیس جمهور از حق خود گذشت تا بتواند کار خود را به درستی انجام دهد و خوشبختانه بستر خوبی فراهم شد، شخص رئیس جمهور به شکل برجسته ای توانست به این موضوع توجه داشته باشد و از ورود به حاشیه ها دوری کند. همین امر سبب موفقیت رئیس جمهور شد. دولتمردان و تمام رسانه ها باید از این رویه الگو گرفته و آن را ادامه دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن

پایگاه خبری راس امور