پایگاه خبری رأس امور

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

قابل توجه غائبین دیروز مجلس/عکس

قابل توجه غائبین دیروز مجلس

قابل توجه غائبین دیروز مجلس

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رأس امور،این تصویر که میبینید تصویر نمایندگان مجلس شورای اسلامی تنها سه روز پس از انفجار هفتم تیر ماه 1360 میباشد که باید نمایندگان غائب ببینند و سرلوحه خود قرار دهند.

در جمهوری‌اسلامی، برادرخانم رهبر ایران (خجسته)، کاندیدای مجلس می‌شود ولی #رأی نمی‌آورد.
رئیس سابق قوه‌قضاییه و منصوب رهبری به ریاست مهم‌ترین مجمع نظام، کاندید خبرگان (مازندران) می‌شود ولی #مردم با سرانگشت خود او را کنار میزنند.
در تهران فرزند شهید مطهری و در کرمان برادر شهید باهنر، توسط #مردم از رقابت حذف می‌شوند.
در خوزستان، #مردم پای ۱۲ نماینده از هجده نماینده خود را از مجلس قطع می‌کنند و نیروهای جدید جایشان می‌گذارند.
در گیلان، #مردم به معاون رئیس‌جمهور سابق (نوبخت) که رئیس‌سابق مجلس (لاریجانی) برای تبلیغش ویدیو منتشر کرده، رای نمی‌دهند و او را راهی خانه‌اش در تهران می‌کنند.
#مردم انگشت توی استامپ می‌زنند و نماینده متخلفی که انگشت بر چهره سرباز نواخته‌بود (عنابستانی) را کنار می‌گذارند.اینجا #مردم، قدرتمندترین مهره‌های سیاسی کشور را طی کمتر از ۲۴ ساعت رای‌گیری، حذف و نیروهای تازه‌نفس مورد نظر خود را برجای میگذارند.اینجا #مردم از بستگان رهبری گرفته تا فرزندان شهدا و حتی بعضی علما را از فیلتر رأی خود رد می‌کنند.بگذار هرچه می‌خواهند بگویند … من قطعاً پای جمهوری‌اسلامی ای که در آن انگشت #مردم سرنوشت حکمرانان را تعیین می‌کند، ایستاده‌ام.
و آن را یقینا بر هر نظام دیکتاتوری از پادشاهی بریتانیا گرفته تا پادشاهان عربستان و امارات تا سلطنت ربع پهلوی ترجیح می‌دهم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن

پایگاه خبری راس امور