پایگاه خبری رأس امور

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

اولین قانون گریزی احمدی نژاد در مصاحبه مطبوعاتی

اولین قانون گریزی احمدی نژاد در مصاحبه مطبوعاتی

اولین قانون گریزی احمدی نژاد در مصاحبه مطبوعاتی

محمود احمدی نژاد رئیس دولت نهم و دهم که صبح امروز در محل ستاد انتخابات کشور با کلی هیاهو و سرو صدای طرفدارانش حاضر شد اولین قانون گریزی را در شروع ثبت نامش انجام داد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رأس امور،محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین کشور که ساعاتی پیش در محل ستاد انتخابات کشور جهت ثبت نام در انتخابات حاضر شد ضمن اینکه ورود وی با کلی جنجال و هیاهو همراه شد و در ابتدای ورود در واکنش به سوال خبرنگاری که پرسید آقای احمدی نژاد آیاد تایید میشوید؟؟در پاسخ وی فقط با لبخند و نگاه معنی دار فقط سری تکان داد به محل نام نویسی مراجعه کرد.

وی پس از انجام مراحل ثبت نام طبق قانون در جایگاه مصاحبه مطبوعاتی قرار گرفت و دقیقا همچنان بقیه کاندیدا ها به ایشان تذکر داده شد که فقط پنج دقیقه فرصت دارند که یا برنامه های خود را بگویند یا به سوال خبرنگاران پاسخ دهند.

محمود احمدی نژاد نطق خود را با به نام خداوند بهار و آزادی شروع کرد و در ادامه به بیان علت حضور و همچنین برنامه های خود در انتخابات پرداخت،سخنرانی وی از وقت قانونی مقرر بیشتر شد که وی بدون اعتنا به تذکر مسئول جلسه گفت من نیازی به بلندگو ندارم و ادامه داد که همین موضوع به تذکر مدام مسئول جلسه ختم شد و وی همواره ادامه صحبت کرد که این اولین قانون گریزی وی در شروع پا گذاری در عرصه انتخابات شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن

پایگاه خبری راس امور