پایگاه خبری رأس امور

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

چرایی جنگ استکبار جهانی با هویت ملی و مذهبی ایرانی‌ها

چرایی جنگ استکبارجهانی با هویت ملی و مذهبی ایرانی‌ها

چرایی جنگ استکبارجهانی با هویت ملی و مذهبی ایرانی‌ها

از خودتان بپرسید، چرا صهیونیست‌ها فیلم «۳۰۰» را می‌سازند؟ چرا در این فیلم‌ هخامنشیان را به گند می‌کشند؟ به آن‌ها چه می‌رسد؟

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری رأس امور به قلم مهدی شاهمیرزایی،قبل‌از انقلاب زمانی که هخامنشیان را برجسته می‌کردند، به‌خاطر این بود که آن را مقابل اسلام قرار بدهند. اما متوجه شدند که این جریان در واقع دارد هویت هخامنشی‌ها را در ایرانی‌ها زنده می‌کند.

«برژینسکی» می‌گوید اگر هویت ملی این‌ها با هویت مذهبی (شیعۀ دوازده‌امامی) گره بخورد، دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی ایرانی‌ها را بگیرد؛ این‌ها دوباره در دنیا ابرقدرت می‌شوند.

حالا اینجا عده‌ای را سرِ کار گذاشتند تا به جنگ با ملیت ایران بروند؛ امثال خلخالی‌ها که می‌گفتند بیاییم قبر فردوسی را خراب کنیم! یا می‌گفتند بلدوزر بزنیم تخت‌جمشید را صاف کنیم! برخی از این‌ها نادانسته این کار را می‌کردند و برخی عقبۀ مشکوک دارند. اگر دقت کنید از همان ابتدا رهبری با این اعمال و این رفتارها مخالف بود.

یک عده هم به جنگ با مذهب رفتند؛ هر روز شبهه در مورد امام‌حسین علیه‌السلام، شبهه در مورد اما‌م‌علی علیه‌السلام ایجاد کنند؛

‼️ چرا؟

برای اینکه جفت این دو عنصر قدرت را باید زد، که اگر این شیر خفتۀ ایران دوباره بیدار شود، ایرانی‌ها دوباره کل کرۀ زمین را تحت یک امپراتوری واحد می‌برند.

جامعه نیازمند تبیین و آگاهیست

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن

پایگاه خبری راس امور