جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

خبر فوری/زاکانی: برای توزیع عادلانه و خلق ثروت به میدان آمدم

علیرضا زاکانی گفت: برای توزیع عادلانه و خلق ثروت و دریافت این ثروت به میدان آمدم. از یاد رفته‌ها من نماینده شما برای بازگرداندن حق خودتان به خودتان هستم.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رأس امور، علیرضا زاکانی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سه‌شنبه پنجم تیر ۱۴۰۳ در پنجمین مناظره انتخابات ۱۴۰۳ با موضوع اقتصادی در فرصت ۵ دقیقه‌ای اول درباره کارآمدسازی دولت، پرونده‌های روی میز و  دولت چهاردهم سخن گفت.

خبر فوری/زاکانی: برای توزیع عادلانه و خلق ثروت به میدان آمدم

خبر فوری/ وی با تبریک عید غدیر خم گفت: مردم میثاق من با شما قانون اساسی است. بسته‌هایی که در قانون اساسی بر آن اصرار ورزیده شده اما تا امروز از آن غفلت شده است.

زاکانی ادامه داد: مردم در همه لباس، ولی‌نعمت ما هستند. مردم شهرها و روستاها در سراسر کشور ولی‌نعمت ما هستند. برای توزیع عادلانه و خلق ثروت و دریافت این ثروت به میدان آمدم. از یاد رفته‌ها من نماینده شما برای بازگرداندن حق خودتان به خودتان هستم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اولین گامی را که برخواهم داشت پرداخت یارانه طلایی است. یارانه انرژی را بین همه مردم ایران تقسیم می‌کنم. بنزین را از ۳۰۰۰ به ۱۵۰۰ تومان کاهش می‌دهم. به هر نفر در سال ۲۰ میلیون تومان یارانه می‌رسد. در صورت صرفه‌جویی مردم در بنزین، گاز و برق به اعتبار طلای خود خواهند افزود و به قیمت روز را از ما دریافت خواهند کرد. با این کار بساط قاچاق  آلودگی‌های زیست محیطی جمع می‌شود. ۹۵ درصد مردم در این طرح سود می‌کنند. افرادی هم که بیشتر مصرف می‌کنند باید از بقیه مردم نیازشان را بخرند.

ادامه دارد…

ادامه دارد …

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن

پایگاه خبری راس امور