جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

مشهدی ابراهیمی:آقای رئیس جمهور سلام!

آقای رئیس جمهور پزشکیان سلام!! آماده ایم که به وعده هایتان عمل کنید

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رأس امور، مهندس امیر مشهدی ابراهیمی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب آقای دکتر مسعود پزشکیان و آرزوی توفقات ایشان در یاد داشتی چند نکته را متذکر شد.

ضمن عرض خسته نباشید و تشکر از دکتر سعید جلیلی و ستاد های ایشان برای هر چه با شکوه برگزار کردن انتخابات که نقش بزرگی در این مهم داشتند. از امروز دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور همه ی جمهور هستند با همه سلایق و مذهب با همه تفکر و مسلک، از این لحظه همه طرفهای سیاسی باید برای اعتلای پرچم و نظام جمهوری اسلامی پای کار بیاییند.

آقای رئیس جمهور سلام!! چند کلامی هم به عنوان رسانه با آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری محترم داریم که باید عنوان شود، جناب آقای دکتر پزشکیان شما مدام از دعوای سیاسی حرف زدید و وعده دادید که دعوای سیاسی را کنار بگذارید و با همه دست برادری بدهید و اجماع کلی بسازید. ما این وعده شما را در طول این چهار سال به عنوان رسانه مطالبه می کنیم.

آقای رئیس جمهور سلام!! وعده دادید که فیلترینگ را حذف میکنید بابت همین سخن شما ممکن است بسیاری که خسته از فیلترینگ هستند به شما رای داده باشند به عنوان رسانه در این چهار سال مطالبه میکنیم

آقای رئیس جمهور سلام!! یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا أَوْفُوا بِالْعُقُودِ.آیه شریفه می فرماید ای کسانی که ایمان آورده اید به عقد هایی که با هم بسته اید وفا داشته باشید پس تک تک وعده های شما زیر ذره بین رسانه ها خواهد بود.

آقای رئیس جمهور سلام!! وعده دادید گشت ارشاد را حذف میکنید با توجه به اینکه حجاب قانون کشو است و شما فقط مجری نمیدانیم چجوری وعده ای که دادید عمل می شود ولی تو مناظرات فرمودید من دروغ نمی گویم.

آقای رئیس جمهور سلام!! وعده دادید که آزادی بیان و قلم را پس امیدواریم در این چهارسال اگر نقدی شد شکایتی از جانب ریاست محترم جمهوری نشود هم از رسانه ها که زبان گویای مردم هستند هم از منتقدین.

آقای رئیس جمهور سلام!! و در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای شما که منتخب مردم هستید به عنوان رسانه خواهشمندیم که به وعده های خود صادق باشید این گوی و این میدان،نکات خوب و قوت را پوشش میدهیم و نکات ضعف و پیگیری وعده ها را گوش زد میکنیم

و العاقبة للمتقین

مدیر مسئول پایگاه خبری رأس امور و مجلس و مردم

مهندس امیر مشهدی ابراهیمی

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن

پایگاه خبری راس امور