پایگاه خبری رأس امور

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

اخبار روز/شهسواری: وزرای پیشنهادی دولت باید ملی‌گرا باشند

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود وزرایی که رئیس جمهور به مجلس معرفی می‌کند ملی‌گرا باشند.

به گزارش گروه پارلمانی پایگاه خبری رأس امور،فرامرز شهسواری درباره ویژگی های وزرای کابینه دولت چهاردهم بیان کرد:  همان طوری که مقام معظم رهبری تاکید کردند یک مدیر و یک وزیر باید در وهله اول متخصص بوده و کارآمد باشد.

نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: وزرای دولت باید نگاه ملی داشته و جناحی نباشند. وزرای دولت باید ملی گرا بوده و برای بخش های مختلف ملی برنامه داشته باشند. این از اولویت های ما نمایندگان در رای اعتماد به وزراست که رئیس جمهور باید به آن توجه داشته باشد.

اخبار روز/شهسواری: وزرای پیشنهادی دولت باید ملی‌گرا باشند

اخبار روز/این عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: وزرات راه و شهرسازی دو قسمت نقش آفرین  دارد؛ یکی در حوزه مسکن و دیگری در حوزه راه و ترابری که در حوزه راه و ترابری قدم های خوبی برداشته شده است. اتوبان ها، بزرگراه ها و راه های روستایی و شهری بسیاری ساخته و یا بهسازی شده است.

وی ادامه داد: اما ادامه راه مهم است. ما کشوری هستیم که در چهار راه بین المللی بوده و می توانیم مسیر ترانزیت اکثر کشورها باشیم و باید از این قسمت استفاده بیشتری داشته باشیم. توسعه راه ها و اتوبان های کشور یکی از بخش هایی است که انتظار می رود وزیر راه و شهرسازی برای آن برنامه داشته باشد.

شهسواری با بیان اینکه در حوزه راه آهن نیز خیلی عقب هستیم، هم در بخش تجهیزاتی و هم در بخش مسیر، افزود: انتظار می رود وزیر راه و شهرسازی توجه ویژه ای به این حوزه داشته باشد. در حوزه روستایی نیز باید قدم هایی برداشت؛ توسعه راه های روستایی چه از لحاظ زیر ساختی و چه از لحاظ آسفالت کردن باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهایخبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن

پایگاه خبری راس امور