جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

زنگ عبرت/زخم های دولت روحانی هنوز ترمیم نشده+فیلم

با دیدن برنامه میزگرد سیاسی که از سوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی با حضور آقای پزشکیان و آقای ظریف وزیر امور خارجه (دولت روحانی)و آقای سنایی(سفیر ایران در روسیه در دولت روحانی) ترتیب داده شد کاملا شفاف و واضح است که پزشکیان همان روحانی است با لباس شخصی. چه در میزگرد های سیاسی و اقتصادی و مناظره های دیشب جناب پزشکیان مدام مثل روحانی سال 92 با القاء و گره زدن مشکلات اقتصادی کشور به برجام و ارتباط با آمریکا به مردم سعی در فریب افکار عمومی جامعه دارند.

 

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رأس امور،حال سوال این است که جناب پزشکیان شما میخواهید تجربه تلخ دولت روحانی را باز به مردم تحمیل کنید با حضور آقای ظریفی که دیپلماسی ذلت را جایگزین دیپلماسی عزت کرد به عنوان مشاور سیاست خارجه به میز گرد میایید.

در ادامهه این گزارش مطالب مهمی از عملکرد آقای ظریف در قائله سیاست خارجه جهت آگاهی افکار عمومی مجدد منتشر میکنم تا زنگ عبرت برای مردم به صدا در بیابد.

#اعترافات_ظریف: اعتراف مجدد ظریف در توجیه حرفش به مجلس که گفته بود #تعلیق تحریم‌ها در برجام نیست و فقط #لغو تحریم‌ها آمده:
🔹ظریف: اشتباه کردم! کارشناسان من متن برجام را عوض کردند و من بی خبر بودم!!

🔺پ.ن: هشت سال کشور رو سر کار گذاشتید و هرچی کارشناسان گفتند لغو تحریم‌ها نیست و تعلیق آمده … پاسخ شما و روحانی فقط تمسخر بود حالا میگه به خدا واگذار می‌کنم. اینقدر گستاخی رو باور می‌کنید؟!

ظریف

جان کری: به نوه هایتان بگویید چگونه محمد جواد ظریف تسلیم شما شد

🔹سخنان کری در جمع کارمندان سفارت کشورش در وین در سال 2016:
خاطره رسیدن به توافق تاریخی 1+5 و ایران و نحوه تسلیم شدن وزیر خارجه ایرانی‌ها در برابر آمریکا، خاطرات خوب و ارزشمندی برای بازگو کردن در جمع نسل‌های آینده آمریکا است.

🔹حتی می‌توانید کمی آن را آراسته کنید و آب و تاب دهید و برای نوه‌هایتان تعریف کنید که چگونه در یک اتاق نشستید و ظریف را مجبور کردید که در برابر قدرت متقاعدکننده شما، تسلیم شود.
منبع:مجله واشنگتن اگزاماینر:
https://www.washingtonexaminer.com/weekly-standard/kerry-to-state-department-staff-on-iran-deal-embellish-it-a-little-bit-for-the-grandchildren

مخرج مشترک با دشمن یعنی طرفدران پزشکیان هماننداسرائیل برای نتیجه انتخابات لحظه شماری میکند

پزشکیان=ورژن جدی روحانی

♦️ما الزایمر نداریم که ایشان را انتخاب کنیم هنوز جای زخم هایی که دولت روحانی باقی گذاشتند ترمیم نشده

♦️ به اقرار نتانیاهو اصلاحات سرمایه اسرائیل در ایران هستند
حواستون باشد به چ تفکری رای میدهید

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن

پایگاه خبری راس امور