جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

فوری/گزارش رأس امور از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی دفاع

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سومین روز از بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پرداختند که جزییات آن را می توانید در این گزارش مرور کنید.

به گزارش گروه امنیتی دفاعی پایگاه خبری رأس امور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی که صبح شنبه – ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ خط مشی و اصول کلی دولت چهاردهم را بررسی کرده بودند، در جلسه نوبت صبح امروز دوشنبه-۲۹ مرداد ۱۴۰۳ به بررسی صلاحیت عزیز نصیرزاده، وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پرداختند.

فوری/گزارش رأس امور از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی دفاع

فوری/درابتدای این جلسه، ابراهیم رضایی گزارش مسلح کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قرائت و عنوان کرد که صلاحیت عزیز نصیرزاده به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مورد تائید اعضای این کمیسیون قرار گرفته است.

همچنین زهرا سعیدی گزارش کمیسیون صنایع و معادن را به عنوان یکی از کمیسیون‌های اصلی وزارتخانه مذکور در صحن مجلس قرائت کرد و گفت که اعضای کمیسیون با پیشنهاد تصدی عزیز نصیرزاده برای پست وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح موافقت کردند.

لازم به ذکر است که رای گیری برای وزرای پیشنهادی بعد از اتمام بررسی صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی در مجلس انجام می شود که احتمالا چهارشنبه ۳۱ مرداد خواهد بود.

ادامه دارد……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن

پایگاه خبری راس امور