پایگاه خبری رأس امور

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

اخبار روز/جبهه اصلاحات در دولت پزشکیان به دنبال چیست؟

آذر منصوری از پزشکیان خواسته به منظور تحقق جامعه مدنی قدرتمند، رکنی را در دولت به این موضوع اختصاص دهند

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رأس امور- بررسی‌ها نشان می‌دهد که جبهه اصلاحات که با مدیریت آذر منصوری عملا مدیریت طیف رادیکال جریان اصلاحات را نمایندگی می کنند درصدد جهت دهی و بهره گیری از ظرفیت دولت پزشکیان برای برکشیدن دوباره مطالبات هدف گذاری خود می باشند.

بر همین اساس، اصلاح طلبان ساختاری حاضر در جبهه اصلاحات این روزها علاوه بر آنکه فشار سنگینی را برای سهم خواهی بر مسعود پزشکیان وارد می سازند از سوی دیگر می کوشند تا ایده های قدیمی خود را نیز به رئیس جمهور منتخب دیکته سازند.

اخبار روز/جبهه اصلاحات در دولت پزشکیان به دنبال چیست؟

اخبار روز/در همین راستا در پی جلسه روزگذشته جبهه اصلاحات با مسعود پزشکیان، آذر منصوری تاکید کرد که دو پیشنهاد به رئیس جمهور منتخب مطرح شده استاول آنکه پیش از شروع به‌کار، گزارشی از وضعیت موجود دولت در همه شاخص ها به مردم ارائه کنند.

منصوری همچنین از پزشکیان خواسته به منظور تحقق جامعه مدنی قدرتمند، رکنی را در دولت به این موضوع اختصاص دهند.

گفته می شود پیشنهاد اول جبهه اصلاحات در گام اول در راستای آنچه که آنان ضرورت تقدس زدایی از دولت سیزدهم مطرح می شود، بوده و در گام دوم، در راستای تولید گریز برای عدم موفقیت‌های دولت چهاردهم می‌باشد.

از جانب دیگر نیز پیشنهاد دوم برگردانی از شعار اتحاد ملتی مبنی بر «دولت توانا- جامعه توانا» می باشد و اصلاح طلبان رادیکال می‌کوشند به موجب این شعار احیای سرمایه اجتماعی و فرصت سازی برای خود خود را از دل دولت پزشکیان دنبال نمایند.

گفتنی است این تلاش های رادیکال های جبهه اصلاحات در شرایطی صورت می‌گیرد که برخی از چهره های موثر این جبهه نسبت به کنش‌ها و اقداماتی برخی افراد همچون آذر منصوری انتقاد داشته و بر این باورند کلیات جبهه اصلاحات فدای سهم خواهی آنان از دولت پزشکیان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن

پایگاه خبری راس امور