جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

خبر فوری/خطر از آنچه می بینید در تصویر به شما نزدیک تر است!!!!!؟

خطر دولت سوم روحانی از آنچه در تصویر میبینید به شما مردم نزدیک تر است!!خطر بی احترامی به جایگاه مردم!!خطر صبح جمعه خندیدن!!خطر دیپلماسی ذلت!!!خطر با برجام هشت سال مملکت را معطل کردن!!خطر با جان مردم در کرونا به خاطر اهداف سیاسی بازی کردن!!..........

در این تصویر ذلت هشت ساله ی مردم را میبینید که اگر بصیرت مردم به میدان نیاید میشود دولت پزشکیان.و چقدر جالب گفت آقای دکتر زاکانی که شما دولت سوم روحانی هستید و شما هم انکار،آقای پزشکیان در این روز آخری  تبلیغات خوب نشان دادی که پیرو کدام مسلکی؟ مسلک روحانیسم

خبر فوری/خطر از آنچه می بینید در تصویر به شما نزدیک تر است!!!!!؟

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رأس امور،مسعود پزشکیان به دیدار حسن روحانی رفته و او نیز از وی اعلام حمایت کرده است حال در اینجا چند سوال مطرح میشود که چرا آقای پزشکیان منکر برچسب دولت سوم روحانی که در  مناظرات میخورد می شد!!!!؟

باید یاد آور شد به مردم شریف کشورم که دولت پزشکیان یعنی دولت روحانی با همان تفکر ذلت و تحقیر در مجامع بین المللی.دولت پزشکیان یعنی امتداد دولتی که دیپلماسی ذلت را به دیپلماسی غزت فروخت و حاصلش شد شهادت بزرگ مرد و قهرمان میدان و سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی.

 خبر فوری/خطر از آنچه می بینید در تصویر به شما نزدیک تر است!!!!!؟

دولت پزشکیان یعنی امتداد دولتی که بنزین را یک شبه گران کرد و با وقاهت تمام در تریبون اعلام کرد من خودم صبح جمعه فهمیدم!!

دولت پزشکیان یعنی امتداد دولتی که از پشت اتاق های شیشه ای و ماشین های لوکس چند میلیاردی برای مردم تصمیم گرفتن نه در میان مردم بودن و درد های جامعه را از نزدیک درک کردن!!!

دولت پزشکیان یعنی امتداد دولتی که اهداف سیاسی را اجل بر سلامت مردم در کرونا دانست و واردات و تولید واکسن کرونا را منوط به امضای قراداد و عهد نامه هایی ننگین کرد و فوج فوج مردم ما به خاطر این تصمیم از بین می رفتند!!!

دولت پزشکیان یعنی امتداد دولت و دولت هایی که بیش از 32 سال حکمرانی غلط کردند تا قطار انقلاب را متوقف کنند اما به فضل اللهی موفق و پیروز نشدند!!!

دولت پزشکیان یعنی امتداد گردن کلفتی سیاسی عدم پاسخگوی به ملت  و آخرش هم بگوبند نزاشتند ما کار کنیم

دولت پزشکیان یعنی امتداد دولتی که ادعای زبان دنیا را بلدم داشت و روز به روز جایگاه ایران را در مجامع جهانی ضعیف و ضعیف تر کرد اما در عوض دیپلماسی دولت شهید رئیسی عزیز و شهید امیر عبداللهیان شد عزت و قرارداد  شانگهای و بریکس و ارتباط با جهان پیرامونی و…..!!!!

مردم عزیز ایران الان زمان نشستن ابوموسی اشعری ها در مسند قدرت نیست آنها با قول دیناری علی (ع) را به معاویه می فرو شند.

التماس تفکر

یاد داشت

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن

پایگاه خبری راس امور