جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

اصلاحات/۳۲ سال مملکت اسیر این جماعت بود که به این روز افتادیم!!!!!

۳۲ سال حکمرانی کشور دست کسایی بود که دل بسته و دلداده امریکا بودند یکی که در راه ضد ولایت فقیه بود آن یکی می‌گفت دنیای فردا دنیای گفتمان است نه موشک‌ها شخص دیگر با توجه به هشدار مقام معظم رهبری اقدام به مذاکره با آمریکایی‌ها کرد و نفر دیگر شد سردسته فتنه ۸۸.

اصلاح طلبان با رصد دقیق میدانی جامعه هر زمان که احساس کنند شکست حتمیست از مهره های خود رونمایی میکنند ..تا پایان هفته  سلبریتی بی سواد هم به میدان خواهند امد .فقدان ریس جمهورشهید ایران و احتمال روی کار آمدن دوباره نفوذی های ماسونی است باز تکرار می کنم هر کاری خواهندکرد ‼️ تا ایران به قله نرسد پس هوشیار باشید.

اصلاحات/۳۲ سال مملکت اسیر این جماعت بود که به این روز افتادیم!!!!!

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رأس امور.بیش از 32 سال حکمرانی یعنی وضعیت موجود مسببش طیف اصلاحات و هم فکرانشان است شما هرچه می خواستید در طول این 32 سال انجام دادید هرکاری کردید تا مانع پیشرفت و شکوفایی کشور شوید،مردم ما فهیم و با خرد هستند قطعا در روز هشتم تیر به شما نشان میدهند که دیگر روی صندلی پاستور که جایگاه شهیدان خدمت است را نمی بینید.

همه این‌ نا کارآمدی اصلاح طلبان به نام جمهوری اسلامی نوشته می‌شود و همه این‌ها به نام #بچه_حزب‌اللهی مظلوم که می‌خواد بگه آقا ما کلاً ۳ سال کشور دستمون بود و توی این سه سال شما نرخ پیشرفت کشور را بررسی کنید، ما انقلاب کردیم برای یک حکومت انقلابی اما در این چهل و خورده‌ای سال فقط سه سالش بعلاوه ریاست شهید رجایی و حضرت آقا دست انقلابیون بود.

🔹️آن وقت می‌گوییم چرا جوانان نسبت به جمهوری اسلامی بدبین شده است ما باید بگیم آقا… جمهوری اسلامی دست کسایی بود که تا الان اصلاً مبنای فکر انقلابی نداشتند

🔹️بحث نظامی کشور دست انقلابیون بود و از اول انقلاب تا الان ما جز پیشرفت توی بحث نظامی از زیر صفر به موشک های پیشرفته رسیدیم، ای کاش دیگر حوزه ها دست انقلابیون بیوفته تا جوانان بفهمن حکومت جمهوری اسلامی یعنی چه.

تازمانیکه باعث وبانیان وضعیت موجود !!.. خائنین وناکثین وعوامل جاسوس پروری در دولت تزویر وامید به دلایل وطن فروشی و نابودی دستاوردهای هسته ای وتعطیلی کارخانجات و حیف ومیل بیت المال و…محاکمه نشوند ومورد بازخواست قرار نگیرند !!..زبانشان دراز و هراز گاهی از درب تهدید وافترا وارد میشوند ووضعیت جامعه را ملتهب میکنند .
یکبار برای همیشه عدالت را برقرار کنید واگر اتهامات وارده درست است انها را محاکمه کنید تا درس عبرت ایندگان شوند

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن

پایگاه خبری راس امور