جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

اخبار روز| احیاء دولت بنفش به عهده ی پزشکیان

اخبار روز| احیاء دولت بنفش به عهده ی پزشکیان

اخبار روز| احیاء دولت بنفش به عهده ی پزشکیان

اخبار روز| گویا تنها وظیفه مهم مسعود پزشکیان نامزده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در احیاء دولت بنفش تعریف شده است. با آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزدها و اعلام حمایت شخصیت های دولت بنفش از آقای پزشکیان به این موضوع پی میبریم که ایشان هیچ وظیفه ای جز احیاء دولت بنفش ندارد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رأس امور،دکتر مسعود پزشکیان نماینده فعلی مجلس و نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پی احیاء دولت بنفش و بازگشت به دورانی که هیچ گاه از یاد و خاطره مردم رنج کشیده این مرز و بوم محو نمی شود. از روزی اعضای ستاد های انتخاباتی ایشان مشخص شده اند مشخص شد که اکثرا نقشی در دولت بنفش داشتند و حال که این فرصت پیش آمده و با موضع گیری های تبلیغاتی و دیدار با آقای خاتمی رئیس دولت اصلاحات و اعلام حمایت آقای روحانی و ظریف و آذری جهرمی و تاجگردون و احزاب اصلاح طلب مشخص است راه همان راه بی راهه ی دولتهای بنفش و اصلاحات است.

اخبار روز| احیاء دولت بنفش به عهده ی پزشکیان

آقای پزشکیان آیا با موضع گیری در مورد FATF و همچنین برجام  میخواید دوباره چند سال وقت و انرژی و منابع این مردم و کشور را تلف کنید؟؟؟؟ آیا با موضع گیری در مورد اغتشاشات سال 1401 میشود کشور اداره کرد؟؟ یا آب به آسیاب دشمن ریخت؟؟؟ آیا با موضع گیری در مورد مسئله حجاب و همچنین ایجاد تنش در مورد این قانون مهم میشود رأی آورد؟

آقای پزشکیان، در برنامه گفت و گوی تلویزیونی به مرور برخی آمار های اقتصادی ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ پرداخت و وضعیت را نا مطلوب توصیف کرد.

فارغ از صحت و سقم این آمار، دقت و انصاف به این بود که ایشان، همین آمار را با سه سال پایانی دولت روحانی (۱۳۹۷- ۱۴۰۰) مقایسه بکند و اذعان کند که بسیاری از شاخص های اقتصادی ظرف سه سال اخیر، مثبت شده یا از شدت شاخص های منفی به ارث رسیده، کاسته شده است.

البته چالش بزرگ آقای پزشکیان این است که راسا هیچ اِشراف اقتصادی مستقلی ندارد و تحلیل های ناقص و سوگیرانه مشاوران سیاسی را بازگو می کند. او پیش از این بارها اذعان کرده: «من پزشک هستم و چندان از اقتصاد سر در نمی‌آورم». ظاهراً به همین دلیل هم هست که امشب در برنامه گفت و گوی اقتصادی، به جای آقای پزشکیان، دو مشاور او (از جمله فرد سیاسی کاری مانند عبده تبریزی) حرف می زنند!

اصرار حلقه مشاوران در ستاد انتخاباتی مدعیان اصلاحات برای زیر سوال بردن عملکرد دولت شهید رئیسی توسط پزشکیان، در حالی است که آقای پزشکیان در اولین گفت و گوی تلویزیونی – آنجا که هنوز خودش بود- اذعان کرد: “ما قرار نیست برنامۀ جدید بنویسیم و سیاست جدیدی اجرا کنیم. قدم اول ما این است که مسیری را که دولت پیش گرفته، ادامه دهیم

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن

پایگاه خبری راس امور