پایگاه خبری رأس امور

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

حمایت تمام قد از نیروهای در میدان مبارزه

حمایت تمام قد از نیروهای در میدان مبارزه

حمایت تمام قد از نیروهای در میدان مبارزه

حمایت تمام قد از نیروهای در میدان مبارزه ؟؟؟

به گزارش پایگاه خبری رأس امور و به قلم مدیر مسئول جناب مهندس امیر ابراهیمی در تحلیلی جدید از اوضاع کشور پس از عملیات وعده صداق افزود: پس از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران برخی نخبگان و سیاسیون از جناح‌های مختلف به روش های مختلف نسبت به تبعات امنیتی و اقتصادی پاسخ مستقیم جمهوری اسلامی به رژیم اشغالگر ابراز نگرانی می‌کردند اما غالب این افراد، پس از عملیات افتخارآمیز #وعده_صادق به جرگه حامیان و تقدیرکنندگان پاسخ تنبیهی پیوستند که البته همین تغییر موضع هم اقدام خوبی بود.

🔻در حالی که اگر همین سیاسیون و نخبگان به جای القای ترس و ناتوانی به تقویت روحیه و آرامش ملی کمک می‌کردند هزینه‌ها از این هم کمتر و دستاوردها از این هم بیشتر بود.

🔻در موضوع برخورد قانونی با افراد بی‌حجاب در معابر عمومی،علاوه بر جماعت نفوذی یا گرفتار فساد اخلاقی، برخی از افراد سالم و علاقه‌مند به #حجاب هم به جای اقدام موثر در این زمینه، صرفا ابراز نگرانی نموده و از خود هشدار صادر می کنند.

🔻امروز مسئولانه‌ترین راه، کمک برای تقویت وفاق ملی حول #پوشش_قانونی است و اکنون زمان حمایت تمام قد از نیروهای در میدان خصوصا نیروی انتظامی است وگرنه پس از موفقیت #طرح_نور ، حمایت چه جایگاهی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن

پایگاه خبری راس امور